dimanche 28 mai 2017

Skièr din chés vagues


Si os avez invie d'foaire du chèr a voéle os allez su l'côte d'Opale avuc chés grannes plaches n'y o poin miu . Si os avez invie d'glicher su chés vagues os irez putôt à Biarisse avuc chés gros rouleaux . Mais n-y o un type qu'i n'mainque poin d'gingin pi qu'i s'o dit : A coeuse qu'os n'froéme poin du Surf su l'côte d'Opale ?

Fut dit fut foait , i s'o jéjté à l'ieu , et i l'o ouvèrt inne école ed surf a ch'Touquet . Pour sur qu'i n-y o mie chés gros r...ouleaux conme à Hossegor mais pour inroéyer* oz peut déjo bien s'é-juèr !
M'einfin , j'éspère qu'i vo s'arter* lo et qu'i li prindro poin l'lubrie* d'ouvrir inne école ed grimpache su chés remparts ed Montreuil ; o bien skier din chés dunes ed Merlimont ( i nn'o bien qu'is ski'te é-su chés terrils) o bien déchinde avoéc dés cordes ech phare éd Berck ! O peut tout maginer !


Bé , prindez Hawaï , y-o un gars qu'i l'l o foait li du ski din chés vagues (béyez chés photos ) !!
J'n'in proufite étou qu'o z'est din chés Iles adou qu'i n'y-o poin d'coeufoéres* d'ahoqués su chés murs ed chés moaisons , pour foaire dés gros bés à m'sœur , min nveu pi s'n honme (eq ch'est poin li su chés photos ; li i gliche bien mais su chés parquets , ch'est un fin boin danseu et m'sœur étou ) Gros béc !!


*Inroéyer = Commencer
*Arter= Arrêter
*Lubrie = Lubie
*Coeuffoéres = Radiateurs

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire