jeudi 25 mai 2017

Omar !


J'ai troés ans , ej pèse quatore* kilos et j'é-msure un méte vingt' , j'ouve chés portes , tous chés portes dés glichantes dés portes éd douche et itou chélale dé ch'l amère * .

Omar ! os nn'avez ti intindu pèrler ? Omar ech cat el pu grand du monne , né natif ed Melbourne mon chés Austraïens . Os m'direz cha n'est mie 'tonant* qu'i seuche grand , à coeurir après chés kangourous et foaire éd z'ébondis* du diabe , i l'éro yeu sés abatis d'allongés !

Qua-minme un méte... vingt' , ej n'in su resté tout ébeubi , béc et borne * quante ej l'ai vu j'ai failli pèrtir al rimballe * , a nn'éte éstourbi* pi porquoé poin aller à teupe* tant qu'o z-i est !!
La , os éroème pu l'dire : Omar m'a tué !



*Quatore =Quatorze
*Amère= Armoire
*Tonant = Etonnant
*Ebondis = Des bonds
*Béc et borne = Bégue et borgne = Stupéfait
*Al rimballe = Basculer en arrière ou en avant
*Estourbi = Sonné à en perdre connaissance
*Aller à teupe = Mourir

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire