vendredi 9 mars 2018

Tchittez chés bétails trainquille

Au matin j'vouroais don.ner m'n avis ! proufitez n'n in ch'est très rére qu'j él foais .

Din no gazette ed chu littoral , al pointelette is pérloait't d'un honme qu'i s'a foait vérbaliser pour awoèr baillé à mier à chés coulons ! Ch'est sin voésin qu'i o porter plainte , pachqu'i dit qu'cha raméne dés rots* .
Ch't honme qu'i nourrit chés pingeons i rinfique :  J ai toudis don.né à minger à chés coulons , cha n'est mie possibe qu'i n'in resse quiques frouettes * pour chés rots piq'chés coulons is maqu'té toute , dés qu'j el garotte* .  Pi in ramindo* ej sus pour l'écologie , drés qu'i n'y-o un papier à terre j'él ramasse , si j'voés unne plante o bien un abe qu'i aglave ed soé * ; ej l'arouse * ! Pi lo i foait froéd (ch'étoait mi-février) ; chés moénieux is ont du mau d'démucher leu coaille* . Alors j'el foait pour euss !!

Attinne un peu min camarate( Zéf qu'i pérle ) . La ouéche  qu'ej su poin du tout d'accord , ch'est qu'la NATURE qu'a seuche chés bétails o bien chés végétals ; is n'ont mie attindu l'ayude * ed chés gins pour vive pi survive ! Est vrai eq quante i foait - 10° ch'est poin aisié pour chés bétail dé s'nourrir , à ch'momint la d'accord ....mais ch'réstant d'l énnée is s'triboul't*-é fort bien tout seu , is n'ont mie dzoin d'chés gins.

Cha m'foait rapinser éq quante ej vivoais din l'midi; ed mai à séctembe j'avoais quére d'aller nager din la grainde bleue conme is dit't . Bé , un jour quoé qu'ej j'voés , deux , troés pinsion.nés noèrs conme du carbon avoéc ed l'ieu jusqu'à leu jnoux in route à ....bailler du pain à chés pichons !!!

La j'croés qu'oz o attind ech couplet* d'la connerie !!!

*Rots = Rats
*Frouettes= Miettes
 *Garotte = Jette
*Ramindo = En plus
*Soé = Soif
*Arrouse = Arrose
*Coaille = Pitance
*Ayude = Aide
*S'tribouler = Se débrouiller tout seul

*Couplet = Sommet


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire