jeudi 8 mars 2018

Dés cadoreux vraimint "mobiles"

Din chés campinnes os avez des mobils-homes qu'is sont immobiles ! Mais lo ; y-o dés gindarmes mobiles qu'is sont vraimint mobiles ; pisqu'is ont disparus , involés !!

Mais d'où qu'is sont ! El commune ed Castillon la bataille in Gironde al cache pér après sés cadoreux d'pis 6 moés !!  Oué mais ch'est unne farce qu'i dit ch'maire din cho'g gazette , ch'est li qu'i-o passé ch' l annonche pour foaire réagir chu gouvernemint !
Ch'est hontabe ed vir cho , vlo ti poin qu'o crée chés PSQ *  . Pi mi o m'inléve chés pécaillons qu'o m'don.noait pour chés ZSP* !!  A torne poin rond mon ch'gouvernemint !

J'ai tout inséyé pour foaire réagir chés politics pour qu'is m'foaich'te révnir més gindarmes ! O n'm acoute poin ; édon asteure j'ésséye l'humour ! O voéro bien !
Pour seur qu'os ons  poin chol délinquance ed Péris ou d'eutes grannes villes ; mais ch'est surtout au vrépe , et pi in fin dé smainne eq chés cadoreux is mainqu'te

*PSQ= Police de sécurité au quotidien
*ZSP = Zone de sécurité prioritaire

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire