samedi 24 mars 2018

Héros !

Ah bien seur ech mot la os allez l'intinne tout l'jornée ! J'ai ménme térintè* un molé dvant vous n'in pérler !

Fuche ! j'ai décidé dé l'foaire a coeuse éq din la vie d'tout lés jours os intindons puss ed mau , qué d'boén ! Ch'est bien connu qu'la tristéche , la mort , intéréche chés gins Tandis qu'chés boénes actions ; o n'in pérle à peinne , i suffit d'acouter chés jornals à ch'poste éd télé !

ch'est pour cha qu'in-nhui j'ai inne pinsé pou ch't honme qu'i o laissé s'vie , pour seuver chélle d'eune fénme ! Un brave ! Vlo , j'n in dirai poin d'pluss , cha sert à rien , J'ai étou inne pinsé pour  ses gins a ch't honme lo !  UN BRAVE est pérti din ch'temps* , qu'i r'pose in paix !


*Tèrintè = Hesitè
*Ch'temps = Le ciel

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire