vendredi 22 décembre 2017

Ch'loto d'Noé

Ch'étoait à morir ed rire ! Os éroéte vu ch'tableau hier à ch'débit * su lés coup dés 3h d'érmontée ; mi , éz Zéf in route à foaire min loto d'Noé !

Y-o granmint d'temps qu'j ai mie jué a ch'loto ; el darin coup chés glaines is avoait'te dés dints ! au moins 15 ans ! Édon , ej coche chés liméros , ceux qu'j a quére bié seur conme tartous ! Pi après j'm aboule au zinc* pour poayer , mais dvant cha ch't honme i passe  min ticket din cho'm machine à loto ... Ercominchez qu'cho'm machine al dit ; ch't honme i défroéche* un molé ch'ticket conme o foait dés foés aveuc chés billets d'banque ; pi i l'rintique ed-din .... Ércominchez qu'al érdit ; ch't honme i r'cominche , deux , troés coup ; in m'disant qu'cho arrive coér a mzure  mais poin sitant d'foés !

Ch'cabartier  i r'prind un nouvieu ticket pi i r'copie més liméros ... Et i m'érbéye conme inne glaine qu'al vient d'déteuper un coutieu ; et i m'déclaque : A n'est mie 'tonant qu'cho'm machine al érfuse toute !! Os avez cochez ...6 liméros a plache ed 5 !!

Mais qué niacoés qu'éj su non dé boé !!!  Du coup pour m'armétte ed més émotions j'ai bu un jus d'houblon !!   Mainqueroait pu qué j'guégne*  cha s'roait l'pastorelle !!!!

*ch'débit = Le débitant
*Liméros = Numéros
*Défroéche = Défroisse
*Guégne = Gagne


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire