mercredi 6 décembre 2017

Adé Johnny

Qué décarsure m'z amis !!  Os cominchez dé m'connoaite un molé pér après avoér pubié pu d'deux chint billets , édon os savez eq ch'est putôt rére qu'ej pérle ed chés actualités qu'is pass'te din chés grands médias Français . Min papin à mi ch'est putôt chés z'insolites chés tchotes infos du monne qu'o passeroait a côté si qu'ej n'in pérleroais poin !

Marche , mais lo ....J'peut ti foaire autremint ?  Timpe au matin in allumant ch'poste ed télé j'ai apprins qu'Johnny i l'avoait rinvaloait s'n aluéte à 74 ans . I sanne à vir qu'és canchon préféré à Johnny ch'étoait " l'envie"  Mi j'a quére  DIEGO ! 
Ed tout sin , mi ed d'Johnny chés canchons qu'j ainme el miu ch'est chélales ed chés énées 60 - 70

Hiér ch'étoait un grand Monsieur d'chés écrivures qu'i n'o z'o quitté , pi in-nhui ch'est un grand dél canchon . El vlo pérti mon ch'paradis d'chés canteux ; i vo r'treuver tout chés grands la heut ; au moins li ; Johnny , i vo einfin savoér si Elvis i l'est vraimint mort !!! 

RIP ....

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire