jeudi 26 octobre 2017

T'as boéne "mine "

Tchiéche ? Mi ,? ...Nan, j'én vo poin ichi vos dviser dé m'bobéne* ; mais putôt d'chés mines ed craihons* . Os vos ramintuvez ti n'y-o eune coupe ed moés j'avoais foait un billet su chés chocolatines , éq din ch'Nord o dit dés pains aux chocolats , voér ménme dés tits pains aux chocolats .

Al pointelette* din cho'g gazette j'ai li qu'is r'lanchoait't el débat , mais ch'coup chi d'sur chés craihons d'bos , conme os ons tojours dit din chés Heuts d'France , et pi chés craihons d'papier conme is dit'té din ch'sut' .
Mi , vlo dé s'qué j'n'in dit ; ch'est qu'chaque région al doét warder sés éspressions  . A ti du sén* d'vouloér s'ersanner tartous !?  Chaque poéys chaque mode ; chaque tchul chaque crotte !! 

*Bobéne = Bobine ( figure)
*Craihons = Crayons
*Poitelette = Pointe du jour
*Sén = Sens ( prononcer : sin )


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire