mercredi 11 octobre 2017

Numéro d'cirque

Un honme s'aboule dins un grand cirque fiér conme un tchot banc . I dminde à chés saltimbanques si i peut s'édviser avu chu directeur ; oz li indique chu cmin , in heut au fond dé ch'colidor 2ém porte à main droéte .  Cha quai a dréme* chu directeur i l'est otchupé à rien .
Ej vous acoute qu'i dit ch'patron ...

- Ej viens ichi vous proposer un numéro qu'os avez janmoés vu !
- Ah , os m'in direz tant ; ed quoé qu'i l'in r'torne ?!
- Vlo . Ej foais eune dijaines ed voltiges su min trapéze pi j'ém laiche quair su m'cawoéte ed 20 métes dé heut et j'me rétampi sains eune affolure et j'salue chu public .
- Humm ; ej vouroais bien vir un ju parél , prindez chu trapéze dins ch'racoin la bos ; pi inroéyez*
Ch't honme i s'éliéfe* d'eune vingtaine ed métes , i cminche à tornicoter d'un séns et d'l eute ; pi au bout d'eune vingtaine dé sgondes i r'déchind et tout moneu , tout péteu i déclaque :
- Finalmint j'a réfléchi ...cha m'fro d'trop d'mau !!!!!!!

*Cha quai à dréme = Ca tombe bien  (loc)
*Inroéyez = Commencez
*S 'éliéfe = S'éléve


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire