lundi 25 septembre 2017

Chu bidet n'avoait poin composté

J'vo vous r'pérler d'Montpellier avoéc " 2 L " . J'y a résté eune coupe d'énnées à Montpellier ch'étoait du temps adou qu'i n'y avoait foque 2 lines ed tramway . Achteur i n'n o 3 . Probabe eq cho't troésiéme line al déboque* in camarque  ( PDMM) ...!
Si cho m'foait rire éd vous dire cho , ch'est pasqu'un gazier* i l'o périé avoéc sés camarates qu'i l'arriveroait à prinde chu TRAME a ch'terminus jouqué * su sin gvo !
Peine pardu i l'o du décaniller à peine rintré a coeuse éq chu méneu-d'train i s'en n'o appercheu et qu'i m'nachoait* d'prévnir chés cadoreux .
I sanne à vir qu'is seuch'té pértis vers chu centre-ville ! Peut qu'manqué ch'est eune biéte roulante à " un gvo fiscal" Népoin !!!

*Déboque = Débouche
*Gazier = Drôle d'individu
*Jouqué = Juché
*M'nachoait = Menaçait

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire