samedi 2 septembre 2017

Zéf in vagances

Dit conme cho cha foait un molé conme " Martine à la plage " Nan!?   ( PDMM)

Marche , a l'heure o tartous chés gins is ont r'prind leu ouvrage , a l'heure o chés nazus is rimplich'té leu carnasse ed leu plus bieux créhons* , pi cahiers ;  mi ez-Zéf ej pérs in vagances ... Oh j'én m'in vais poin au diablé-vert conme tous chés patrons dins chés iles !

Nan; ej vais ; einfin , os allons piq* y-o min blanc bonnet ; os allons à Merlimont ; la dou qu'i n'y-o poin d'moaisons  ( ch'est cho qu'o disoait dins l'temps ; du temps d'Mathiusalé) dins l'sud ed la côte d'opale a côté d'Berck pour chétlo qu'is connoait'té poin ! Os pértons éne tchote-quinzaine.
Malheureusmint os érez moins d'billets à lire ; non poin qu'ej seuche un tcheurfailli quante ej su in r'pos , mais la d'où qu'os allons  n'y-o poin d'WI-FI   ; édon i feuro qué j'voaiche mon ch'l office ed chés horzains* pour récouer un molé d'internet ; tout cho est fin bien mais figurez vous qu'os ons l'droét qu'a inne heure pér jour !
Siq'os voulez un molé plus ed lirie* allez ranser dins ch'blog ed min camarate ED " HUMEUR ET PLAISI "  os trouvarez d'quoé vous continter ; o bien dins mes viux billets y-o d'quoé foaire i nn'o pus d'un chint !
Boén wouiquéne à tartous pi à biétôt , conme dé bien y-éroait coér un molé d'nouvieu .


Créhons = Crayons
*Piq = Puisque
*Office ed chés horzains = Office du tourisme
*Lirie = Lecture










Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire