lundi 24 juillet 2017

TF1 i l'o prind m'n ouvrache

Quante j'ai ahansé* " CH'TI JORNAL IN PICARD"  J'avaois dins l'idée éd berdler un molé d'chés informations bizares , droles , daucuns diront "insolites" ! Adon ch'est cho qué j'foais edpis éne énnée ou deux !
Mais vlo ti poin qu'i n'y-o un hocleux* qu'i vient maquer dins m'n euge !  Chtilo qué j'pérle ch'est TF1 !  L'eute coeup j'étoais bien aplonqué dins min cadot quante j'intins ch'présintateu qu'i déclaque qu'a compter d'in-nhui , eune foés pér ésmainne i fro vir à chés gins chés informations dins l'monne intier qu'is n'passe'té poin dins chés gros tites ed chés jornal télévisé !
Bé n'in vlo d'un eute , et mi alors' quoé qué j'vais dévnir ?  D'égzémpe : J avoais décidé d'pérler dé ch'cade ouéche* qu'oz aplache cho'f foto dé ch'présideint dins chés mairries ! Ben ; i nn'ont dvisé a 20h , j'm in vo tout d'minme poin vous in pérler éne deuxiéme foés , non dés boés !!!! 
Qué binde ed niaquoés !! 

*Ahansé= Crée
*Hocleux = Abruti
*Ouéche = Ou est ce


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire