mercredi 5 juillet 2017

Érvlo chés sans dints

Ch't honme un Calaisien i raconte à Nord littoral (cho'g gazette) ...  J 'étoais in route à fouir min gardin quante  j'ai appercheu dés tchots tubes à terre . Édon j'décide de z-zés raveinne * pour miu vir cho qu'i o d-dins !

Dés dints !! dés dints m''z amis ! Pu d-deux chint dints dés grannes , des tchotes ed tous chés couleurs dins chés tchots tubes qu'o prins pour controler chés pichates ed chés gins ! Manne un peu ...
J'n ai yeu l'pieu d'glaine* , mes poilles i s'sont mis au garde à vous . Dés dints d'gins pi poin d'trop ésquintés coére .Chés gindarmes is m'ont dit d'ruer cho à l'ouste qu'is n'éront mie l'temps dé s'déplacher pour un ju parél ! Marche , j'ai obéi sans trop insister , j'voyoés bien qu'j écminchoais à z-zés dintier *
Pér après z'zavoér analysés i sanne à vir eq chés tubes is varroait't dé ch'l hôpital dHazebrouck
Qué l'affoaire porvu qu'inn'o un qu'i n'euche poin ein dint contré-mi !!

*Raveinne = Tirer vers soi
*El pieu d'glaine = La chair de poule
*Dintier = Agacer

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire