samedi 24 juin 2017

Un génie qu'i mainque ed gingin

Ch'est un type qu'i est ab brocante , et i voét énne lampe manifique , i lé prind dins sés mains et conme i n'y-o un molé d'pourettes édsur  i lé frotte aveuc és manche ; tout à coeup n'y-o un génie qu'i s'déssaque ed la d-dins et i déclaque à ch't honme :

-OH merci min moaite ed m'avoèr déliberé d'la d-dins ! Conme dé bien j'm in vo t'égzausser un vœu , coési ch'ti qu'i t'fro el plus plaisi !
- Ben , conme ej n'ai poin quére ed prinde ech'l'avion , j'ai toudis la trouille ed m'écrabouiller  . Adon , jou qu'os pouvez m'foaire un pont qu'i pért' d'eum maison dusqua Nouillorke ??
-Euh ... os pouvez n'in coésir un eute ?!!
- Os pouvez ti m'aider à comprinde chés fenmes !
- Sinon tin pont la , ed qué couleur éq tu l'veux !!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire