lundi 26 juin 2017

Soin à chés fantonmes !

Casi 5000 € pér moés pour sogner* deus nazus ed chonq et sept ans din ch'sut' ed l'Ecosse dins énne grande maison (o peut dire un catieu) , coér assez viellotte mais aveuc énne vue manifique . Un molé d'asplique su ch'l ouvrache :  Prépérer chés déjeuners ,inmner chés margats à l'école pi z-zés racacher pour l'érchiner * ; leu bailler un molé d'ayude pour chés dvoèrs , et z-zés mette à chloffe * . Ah j'alloais oblier 28 jours ed congés dins l'énnée .

Os srez ti chu siziéme !! Ben , el 6éme à inséyer d'foaire ech travail lo ; pisqu'i nn'o déjo yeu chonq fenmes qu'is ont passés , et rapassés rondébilis . Margré inne offe racachante* pérsonne i n'veut rester . A intinde dire chés  fenmes , cho'b barraque à sroait hantée .

Dés droles ed bruits , du verre qu'i s'berzille * , chés meupes qu'is bouge'té tout seu ; oz intind dviser alors' qu'i n'y o pérsonne alintour , dés bruits à vous glacher vo sang !!
El puss pire din ch't histoère ch'est qu'chés pérents is n'ont janmoés vu ni intindu énne saquoé dé ch'ju lo
Ma pinse * ! Ecmint foaire ! Pététe éq ch'est un co-glineur no fantonme ? N'ainme poin chés fenmes !! Alors' si t'es un honme et qu'tos mie peur ed chés fantonmes , avainche vir la bos mon chés Ecossais din ch'catieu et m'diros quoé !!


*Sogner = Soigner ( employé ici dans le sens de s'occuper )
*Racacher pour l'érchiner = rechercher pour le goûter
*Chloffe = Coucher
*Racachante = Séduisante
Berzille = Se brise
*Ma pinse = Je me demande


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire