mercredi 21 juin 2017

Ch'l honme guérnoule

Inne Histoére éq ch'est l'vérité vraie ... Vraie conme chés tchiens qu'is pich'te a zz'abes !

Ch'qui dvoait arriver , cha s' passé ! Is s'sont r'treuvés mon ch'tribunal touté-deux . Un coupe* d'éne trintaine d'énnée ,li qu'i li foutoait dés douilles* à y-in décoller s'maquoère , et elle al lé rindouilloait à coeup d'ramon . Bref , du recoeuffé qu'os vous disez seurmint , éd z'histoéres conme cho os nn'ons plein chés gazettes . Ech'juge i leu z'o dit :

- Et maintenant qu'est ce que vous comptez faire Madame ?
- J'ai prins més affoaires et j'ai quitté l'bèrcail pour réster in foïer* !
- Pensez vous revenir vivre aveuc vote mari ??
- Mon diu nan ! MONSIEUR (in pérlant dé s'n honme) i l'o quére ech grand bleu , i passe sés jornées affistolé* in honme guérnoule . Matin , midi , soér et minme pér nuit i n'déssaque janmoés s'combinaison d'plongée
- ( Ech juge à ch't honme) . Monsieur ; pourquoi vouloir vous déguiser en plongeur toute la journée??
- Ben j'sais ti mi , j ai tojours ainmé foaire do'p plongée
 - Certes , mais toute la journée en homme grenouille ça fait un peu  beaucoup pour votre femme ! Nan !?
allez vous faire un effort ?
- Sié pi ; ed tout sin i veut miu TÉTART  que janmoés !!
- Merci Monsieur Grenouille . Madame vous êtes contente ?
- M'oués ! Ej sroais continte eq quante i l'éro treuvé d'l ouvrage ech flayeux lo . ( in r'béyant s'n honme a li déclaque )  Bé , ti qu'i-o quère el plongée , avainche vir à ch'coin dé l'rue n'y-o un réstaurant qu'i cache un PLONGEUR  !!!

*Coupe = Couple
Douilles = Gifles
*Foïer = Foyer
*Affistolé = Accoutré



Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire