mardi 4 avril 2017

Muche tin tchu vlo ch'garde


Conme i n-y avoait rien d'bien racachant din m'gazette pi qu'j avoais chonq minutes edvant mi , j'su t'aller ziuter din 20 minutes (chu jornal) ... A coér été bél -é-rade* , passé deux troés billets ej voés un tchu !!! Sié , eune poaire ed fésse ed fenme
Ech'tite i disoait : Procession d'célébrités su chés tapis rouges ; " in side butt " Side butt ??? Conme j'én su mie un crack din l'langue ed " CHAQUEU-SPÉHARE "* ej buque pour vir , pi lo j'apprins qu'chu fameuw side butt équ'ch'est méniere ed torner sin tchu do'f façon qu'oz in voéch' qu'el mitan . Bé , j'n'in su résté su l'tchu !Mi qu'i croéyoais vir cho'l leune ...j'n o vu qu'un quartier .

Attindez ch'est poin toute i nn'o coér inne sécant d'séants . Tours* in Inglés pou n'poin canger cha s'appele " El gliter body"
Adon ch'coup chi poin quéstion d'mitan , os voéyez toute , infin casi pasque leu tchus i est acoufté d'paillettes pi d'pérles pour qu'leu popotin is seuch'te inlluminés conme no sapin d'Noé !
Nan mais , oz voéro d'toute os savez ! Et vouzote os éte ti prét a vos papiner* d'paillettes pour éte a l'mode , el tchu su la commode !!


*Bel-é-rade = Vite
*Chaqueu-spéhare = Shakespeare
*Tours = Toujours
*Papiner = Coller


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire