mercredi 26 avril 2017

Becoter ch'est guégné !

dés concours , dés ju  din chés gazettes i nn'o a houle* , cha m'foait rire . Bée , prindez ch'darin qu'j o li a l'pointelette .
Ch'est des gaziers* qu'is sont tertous lo alintour d'inne auto , pi durant d'z heures pi dés heures is doét'té l'becoter !  Is ont l'droét d'joquer* 10 minutes au bout d'chaque heure .

Adon , quante is r'prind'té leu imbrassage is doét'té canger d'plache pisqu'i n'y-o inne gin avuc éne loque qu'al nétchie* fil à mzure cho'c carette pou n'poin qu'chés jueus is péqu'te * inne inchifernure o bien inne grippe ed leu breules * .

Pour guégner ch'l auto i feut éte ech darin . Si pér après chinquante heures ed bécotage , i n'in resse coér inne secant , adon ch'guégnant i sro tiré au hasérd !!
Ben mi quante ej rinte d'œuvrer , ch'est mie à m'n auto qué j'foais un béc ; mais à m'fenme .... Oué mais feut dire étou qu'al o d'bieus parchocs !!   PDMM *

*A houle = Beaucoup  (se dit surtout dans le sud de la côte d'opale)
*Gaziers = Individus
*Joquer =  Repos
*Pequer= Attraper
*Breule = Vicére : Ici employé dans le sens d'intestin
*PDMM =  Piche din mes maronnes  ( Pour eviter le " LOL " pas assez Picard à mon gout )


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire