samedi 1 avril 2017

Intique intasse ...


Os sonme ech preume d'Avri , mais cha n'est mie d'pichon qué j'va vos causer in-nhui mais d'bétail vrimeux* , pour seur qu'est inne histoére vraï !
Ch'est pus fort éq mi , j'n a poin pus m'impécher d'ém dire eq si ch't honme i l'éroait coér été vivant oz y-éroait dmindé . " Alors' , cmint qu'a vo après inne paréle décarsure * ?? Pi j'éroais bien maginé qu'i m'réponch' : Vintchousse ; j'ai yeu keu.ye i foait éne rute fournaise din ch'python " Al est fin rétuse* ém n'histoére , hein !! Mais n'cachez poin d'raport avu ch'volcan ! I nn'o poin !!!


Akbar ch'l Indonésien i n'rigolero pus li ; minme a min ju d'mot pourit ; i est défuncté ch'paure honme ! Aténdis qu'i l'oeuvroait din eune plantation houlée* d'palmiers i s'a foait ahouper* pér un python ed pus d'7 métes ed long . Ch'bétail i l'o intortillé , étranné , étouffé , pi i ll'o inglouti tout intier . S'famille , ész 'amis is cminchoait't a guériner dé n'poin vir Akbar s'abouler ; is s'sont mis a cacher après , is ont cminché pér démucher inne botte , pi d'z outieus ; pi quante is ont vu au loin ch'bétail vrimeux avoéc inne panche conme un tonnieu , is ont tartous comprins ch'malheur .
Is ont décopé l'pieu.ye dé ch'serpént pour saquer ch'corps dé ch't honme ed 25 ans !

Vlo ! Est un molé lugube ém n'histoére ! Mais  s'mainne qu'i vient os nn'érez eune pus régalante . Ch'est un papar ed 6 moés qu'i s'a foait péquer din eune arnitoéle d'érignie géante !
PICHON D'AVRI !!!!!!! Soin, pichon d'avri foque pou ch'l histoére dé ch'l érignie ! pou ch'python ch'est malheureusmint l'vérité vraï ! Os pouvez raviser cho'v vidéo qu'al torne in blouque su l'arnitoéle !
J'ai coési dé n'poin l'métte inn'o daucuns qu'is pourroait't quair faibe !

*Vrimeux = Venimeux
*Décarssure = Employé dans le sens de mésaventure pénible
*Rétuse = bélotte
*Houlée = Remplie
*Ahouper = Attraper en passant

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire