dimanche 17 mars 2019

Chonq euros o bien couic !

Unne grand-mére al mérche su ch'trottoér in saquant deux sacs poubelles . Tout à coeup n-y a un sac qu'i s'déquire pi on voét apparaite quéques billets d'chonq euros . Voéyant cha un gindarme i l'arréte pi li dit :
- M'dame , n-y a quiques billets quis s'déssaqu'te d'un d'vo sacs poubelle.
- Oh merci fiu , ch'est fort aimape ed mé l'avoér dit ...
- Disez un peu m'dame ; adou qu'ch'est qu'is vienne't-é tout chés pécaillons la ? Os z'éroéte ti poin voléïe pér hasard ?
- Seuré qu'nan ! Min gardin y est voésin aveuc un stade ed foot pi peindant chés matchs i n'y a d'z espectateux qu'is vienne't-é picher su més fleurs . Adon ch'que j'foais , j'ém muche driére inne cloture aveuc un sécateur din chaque mains . Pi à chaque coeup qu'i n'n a un qu'i sorte és n eingin, j i déclaque : Ch'est chonq euros o bien j'cope !!!
Ech gindarme i risote din sés barbes pi i li souhaite boéne chance , mais dvant d'pértir i li dmainde :
- Mais disez un molé quoé qu'ch est qui n'y a din l'eute sac ?
- Ah ben vos savez , tot l'monne i n'veut poin saquer sés doubes !!!

1 commentaire: