mardi 26 mars 2019

CATHERINE A N'O POINT D'Q


- Tchot doére , ti qu't es savant , tu vos m'foaire un plaisi .
- J'veux bien Phrasie
- Tu vos m'écrire su ch'bout d'papier- lo l'adréche dé m'soeur Catherine , tu sais cholle grosse feume qu'alle reste à l'pointe du Hordé , à d'ou qué s'n honme il est ménuisier .
- Ah ! oui , jé l'connoais .
Ch'l éfant i preind l'porté-pleume éque Phrasie à li donne , et pis l'v'lo in route à écrire l'adrèche ed Catherine
Quand qu'il o ieu fini , i dit conme o à Phrasie :
- Ch'est -i bien ?
L'eute a r'baie ch'papieu :
- I m'sanne eq t'os mis un " Q" à Catherine . A m'n idée Catherine à n'o point d'Q
V'lo tchot doére parti à rire conme un bochu .
Quoi qui té r'passe ? Qua d'manne Phrasie .
- O v'neu d'dire qu'vo soeur Catherine à n'o point d'cu . O n'l aveu don jamoais ravisée ? Si alle posoait s'pleine leune su vo figure , o n'n éroète la respiration copée ...
Pierre Azeu
J’aime
Commenter
Commentaires



Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire