mardi 29 mai 2018

L' "asi" du sudiste

Portant ch'jour la n'y avoait mie d'raison qué j'bérdéle sécant mots d'picard , piq'j étoais din l'midi aveuc un camarate chudisse (conme is dit't-é din l'59) .

Adon , y-a des coups ch'est pus fort éq mi cha dérape ,vla dé s'qu'i n'n est : Os ransoéme din chu cintré-ville ed Montpellier la d'où qu'ch'est l'pus dru aveuc tout chés boutiques , l'étchusson qu'is appel't-é cho .  tout a coup n'y a conme inne odeur mautcheurante qu'al vient m'décatouiller més nifflettes , a sintoait l'guerzi , pi i cminchoait d'y-avoér do'f funquée .

Pi la , allez savoér a coeuse , cha m'o éccapé , ej dis à min camarate : Tu n'trouves poin qu'a sint l'asi pér ichi ??  Et lo i m'rinfique ( maginez éc l'accint du midi )  C'est pas étonnant il y a un restaurant CHINOIS pas loin d'ici  . Ém vlo pérti à rire , pi min copain qu'i n'comprindoait mie pourquoé qué j'rigoloais conme un bochu . Os avez comprins vous itou ch'l infilure ! Ech jour la , ch'pitit coin d'Montpellier  ch'étoait dévnue " l Asie du sudiste "


*Sintir l'asi = Sentir le brûlé

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire