lundi 14 mai 2018

Meudit bétail

Os povez avoér vo z'oréles qu'is bourdon.n'te conme un malo din eune sringue , ch'est usant à la fin !

Mais maginez qu'os ayéche un cafard din l'oréle .Ecmint détiquer ch'bétail ?  Al déjouque éne fénme al o sintu conme un glachon qu'i déchindoait din l'treu dé s' n oréle , pi a mzure al sintoait qu'cha creusoait . Abile  al vo queure eune tige ed wouate pour l' nétier . Al raveude un momint din s'n écalipe ... Bernique ! al in déssaque eine patte . J.'ai yeu lés freus qu'al dit cho'f fénme ; j'ai foayé rondébilis à l'houpital .
La bos is m'ont balé un litchide pour éscofier ch'bétail , pou  miu l'déssaquer ! Fut dit fut foait .
Pinsez don qu'cho'f fénme al étoait continte , a cminchoait d'avoér el "cafard" .

Neu moés pu térd magré tout , al doét r'torner à l'houpital . Nathalie (ch'est sin tchot nom) , al dit eq quante al ouve és bouque conme un four al sint coér quiques saquoé din s'n oréle ; bréf quante Nathalie "baille" ch'est génant !!!  Adon , ech cérusien i r'trifouille la d'din . Berdafe ! I n'in restoait coér un bout . Nathalie al étoait in rogne pér après chu cérusien dé n'mie awoér r'tirer toute ech premier coeup . Pi in ramindo os m'avez massacré m'n oréle . J'éspere bin qu'os m'don.nerez dés drogue pour rapurer tout cho .
Asseuré qu'i répond l' blouse blanque . Os ainmez ti boére dé l'ieu aveuc dés tchotes bulles ed din ?
- Sié , j'a quére boére cha !
- bin , os éte ed l'arvue ma tite dame , asteure os n'boérez foque éd l ieu BLATE  !!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire