jeudi 17 janvier 2019

J'é n'su poin présséï ed gouter ch'pain la

Vla un robot qu'i mérche à la "baguette" , ej dirai minme miu à la "french baguette" .
Mon chés Américains à Las végas is ont présintéïe ech robot boulinger .
Pinsez don , un mahousse coér pu gros qu'inne auto , et i s'triboule * tout seu :
I mélinge cho'p pate , et i tchuit cazi 250 miches pér jour , et minme chés french baguette .
Chés boulingers d'quartier is n'ont poin bsoin* dé s'fouére ed bile . Is n'freumeront * poin boutique in-nhui* .
ch'est inne robot qu'i l'ira putôt din chés grands magasins !

*S'tribouler = Se débrouiller
*Bsoin = Besoin
*Freumeront = Fermeront
*In-nhui = Aujourd'hui
Commentaires
Tiot Phane In dvisant d'pain , cha m'foait pinser à m'voéséne 86 ans d'age . Hier à m'dit à mi , j'arviens d'mon ch'boulinger acater min pain "un bucheron" mais cha n'sa poin passéïe conme d'habitude , leu trancheuse al étoait in raque (en panne) . Alorss mi j'i rinfique : La ch'est l'combe , dé dminder un bucheron , et pi dé poin réussir à l'coper !! 😄

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire