jeudi 30 mars 2017

Cha m'gratte !



Timpe au matin j'ém déhale din cho's salle éd bain , ch'est tours mi ch'preume a l' déjouque , pi lo posé su l'amérette * n'y avoait inne boéte avoéc un cat d'sur qu'i m'érguettoait avuc dés ziux d'cat poursuit . Tchurieux conme inne maguette ej l'ouve , et j'tombe d'sur inne boutéle fin rétuse * ; ch'étoait éne boutéle ed sin boin , j'érbéye ch'l étiquette aveuc chés aspliques qu'is m'dit't eq ch'est un parfum aveuc un sintimint "d'fourure de chaton" .

I sanne à vir eq chés tchots cats is euch'té jusse driére leu co * un sintimint fort agréabe , eune odeur qu'a rassure .
J'a don décidé d'm in métte un molé ... Bernique ! J' ma dégratté ll'ong du jour conme un tchien maqué d'puches .

J'm avoais pu rapplé qué j'n incorsoais mie chés poilles ed cat .
Cha alors !!!

*Amérette = Petite armoire
*Rétuse = belotte
*Co = Cou
*Incorser = Supporter


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire