mardi 2 janvier 2018

Boéne énnée

Os y sonmes tarte à prones !!
Mi ez Zéf ej souhaite à tartous chés gins qu'is lit't-é min blog ? inne BOÉNE ET HEUREUSSE ÉNNÉE 2018 !  pi surtout cheul santé , conme o dit , sans cha quoé qu'o peut bien  foaire ??

Cha va biétôt foaire 1 an qué j'vous r'traduit in Picard éd z'infos du monne intier un molé rédeuses(insolites) . Pi j'vo m'atchénir ed continuer , pour foaire vive chol langue Picarde , pour poin qu'al meurche . Si j'peux apporter min tchot bloc à ch'mur ( la pierre à l'édifice ) , j'in sroais biénaise pour tartous !

Édon , coér eine boéne énnée pi n'obliez poin : un cot , un tchien , inne mouque , met du Picard din t'bouque !!!

Adé , a biétôt conme dé bien qu'j éroais coér inne saquoé à dire ....

 Ez ZÉF

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire